Wysyłki i zwroty

Dostawa

Dostawy na terenie całego kraju realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłki priorytetowe polecone). Czas realizacji dostawy wynosi do 14 dni. Zamówienia nie są realizowane w soboty, niedziele i w czasie polskich świąt państwowych.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych adresata.

Warunki dostawy na terenie Polski:
Przesyłki na terenie Polski dostarczane są bezpłatnie.

Warunki dostawy za granice Polski:
Paczka przesłana z Polski za granicę może podlegać dodatkowym opłatom importowym i podatkom, nakładanym przez kraj odbiorcy. Wysokość dodatkowych opłat zależy od ustawodawstwa kraju odbiorcy.

Uwaga: Jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone, lub zachodzi podejrzenie otwarcia, zgniecenia zawartości, itp., należy w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej sporządzić protokół szkody, nie przyjmować przesyłki i możliwie szybko skontaktować się z naszym działem handlowym.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klientowi sklepu internetowego przysługuje prawo do rezygnacji z zakupionego towaru i odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrotu można dokonać tylko wtedy, gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony ani pozbawiony oryginalnego fabrycznego opakowania.

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu (specyfikacja/paragon lub faktura) oraz pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres: F. H. InterDental, al. 1000-lecia 1c, 32-300 Olkusz.

Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu zostanie dokonany przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w terminie do 14 dni roboczych od chwili otrzymania zwrotu.

Koszty odesłania towaru pokrywa klient. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej lub uszkodzenia w wyniku transportu prosimy o zwrot towaru wraz z dowodem zakupu (specyfikacja/paragon lub faktura) oraz dokładnym opisem przyczyny reklamacji na adres: F. H. InterDental, al. 1000-lecia 1c, 32-300 Olkusz.

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu) gwarantujemy zwrot pieniędzy lub wymianę na inny uzgodniony z Klientem towar.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od chwili otrzymania uszkodzonego towaru. Reklamacji nie podlegają towary uszkodzone z winy użytkownika (w przypadku nośników dźwięku i obrazu - rysy, zabrudzenia, itp.).

Zwrot pieniędzy wynikający z uznanej reklamacji zostanie dokonany przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w terminie do 14 dni roboczych od chwili rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty wysyłki pokrywa Klient. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.